دبی خیابان شیخ زاید - شاهراه اصلی در منطقه تجاری دبی - ستاره ونک اما رکوردهای او فقط به تعداد طبقات محدود نمی شود، بلکه سریع ترین آسانسور شیشه ای جهان در برج خلیفه است که 10 متر در ثانیه را می پیماید. در مرکزی ترین نقطه این مجموعه درختی به ارتفاع 25 متر کاشته شده است که در ترکیب با آبشار مصنوعی منظره ای بسیار دیدنی ایجاد می کند. هر مسیر شما را به قسمت دیگری از دبی می برد و به شما امکان می دهد با سهولت در این منطقه گشت و گذار کنید و همه چیز را در اوقات فراغت خود ببینید. از آنجا که ما نمیتوانیم همه این مراکز خرید را به شما معرفی کنیم، در ادامه به بیان چند مورد از مهمترین و معروفترین آنها خواهیم پرداخت. با این حال، پارت نامبر ZD/A مخصوصاً برای کل اروپا نیست و به طور دقیقتر به کشورهایی مانند آلمان، اتریش، نروژ و چند کشور دیگر ارتباط دارد. اگر بازدید از آکواریوم دبی را در یک قایق با کف شفاف به موارد ذکر شده اضافه کنید، قیمت آن برای هر نفر 299 درهم خواهد بود. دهکده جهانی دبی چیزی بیش از یک مکان تفریحی است. بنابراین، دوره نصب بیش از 18 ماه طول کشید و هر پنل بهطور جداگانه نصب شد. در این نوشته سعی داشتیم به طور خلاصه اهمیت هر منطقه را بررسی کنیم و بگوییم کدام منطقه برای چه هدفی مناسب است و کدام هتلها در این مناطق برای رزرو مناسبتر هستند. این نمایشگاه که با همکاری شرکای دولتی و خصوصی از سراسر جهان ساخته شده است، چگونگی واکنش طراحان، محققان و شرکتها را امروز به فوریترین چالشهای ما بررسی میکند. در همان طبقه، درباره کودکان و چگونگی تشویق آنها برای حل مشکلات آینده بشریت بحث می شود. کودکان شما از سرسره ها بالا می روند و در استخر کم عمق این بخش پایین می آیند و ساعت ها سرگرم تفریح خواهند بود.

یکی از مسائل مهمی که هنگام بازدید از اماکن تاریخی دبی با آن مواجه می شوید بحث حمل و نقل است که با اطلاعات دبی نول کارت این کار بسیار آسان خواهد بود. فرق این ساحل با سواحل دیگر دبی در این است که در این ساحل میتوان در بعد از غروب آفتاب نیز شنا کد. به گفته گردشگران بهترین زمان برای سفر به قاب دبی حدود ساعت 17 است زیرا در این زمان از روز منظره غروب بسیار دلپذیر است. این موزه نحوه شکل گیری این کشور را تا زمان توسعه مناطق معروف دبی در سال های 1968 تا 1974 در فضایی به وسعت 25 هزار متر نشان می دهد. در این برنامه ۳۰ دقیقه ای، به غیر از دیدن کوسه ها، شما را به دیگر بخش های آکواریوم می برند و می توانید غذا خوردن بچه کوسه ها را از نزدیک ببینید و اطلاعات جالبی درباره نحوه رشد و پرورش کوسه ها به دست آورید. در این دهکده میتوانید در طول یک روز با فرهنگهای دهها کشور دنیا از نزدیک آشنا شوید. تصاویری از یک چتر دریایی غول پیکر در حال حرکت به هنگام موسیقی درحالی که بر فراز دریاچه زیبل شناور است، هم کودکان و هم بزرگسالان را مجذوب خود کرده است. این تزئینات غول پیکر در گینس نیز ذکر شده است.

در این بخش 120 دایناسور غول پیکر و نورانی در انتظار گردشگران هستند. موزه های دبی چیزی فراتر از آنچه از یک موزه معمولی انتظار می رود ارائه می دهند، زیرا این مراکز از فناوری هایی استفاده می کنند که هنوز در بسیاری از بهترین موزه های جهان موجود نیست. از اهرام مصر گرفته تا دیوار چین، تاج محل و تخت جمشید، می توانید همه آنها را در یک روز ببینید. همه مهمانان، حتی آنهایی که ورودی رایگان دارند، باید قبل از موعد، یک زمان برای بازدید خود رزرو کنند. به طور کلی در خیابان السرکل یک نقاشی، مجسمه یا سایر صنایع دستی از تمام نقاط جهان به نمایش گذاشته می شود. تجربیات نابی که در دهکده جهانی خواهید داشت تنها به تماشای مکان های تاریخی کشورها خلاصه نمی شود، بلکه در این مجموعه می توانید صنایع دستی کشورهای دیگر را خریداری کرده و غذاهای محبوب آنها را امتحان کنید. خانواده های دارای فرزند خردسال (زیر سه سال) نیازی به خرید بلیط برای فرزند خود نخواهند داشت و از خدمات رایگان بهره مند خواهند شد. جالب است بدانید یکی از بارزترین و مهمترین ویژگیهای این موزه بهره بردن از انرژی خورشیدی می باشد که از طریق نمای بنا و مصرف کم انرژی، کربن و آب تامین می شود، نمای موزه آینده دبی، سالانه حدود ۴۰۰۰ مگاوات انرژی را از پنلهای خورشیدی تامین می کند.

علاوه بر این افراد دارای معلولیت می توانند از امکاناتی مانند ویلچر و خدمات راهنما نیز بهره مند شوند. هنگامی که در خیابان های این شهر حرکت می کنید ، یک راهنما اطلاعات مفید زیادی را در مورد نقاط دیدنی و مکانهای تاریخی در طول مسیر به شما ارائه می دهد. قبل از بازدید از این موزه، فراموش نکنید که یک کارت حافظه و باتری کافی برای دوربین های خود به همراه داشته باشید، زیرا عکس هایی که در این مکان می گیرید مطمئناً برای سال های آینده خاطره می سازند. همچنین شایان ذکر است که اگر نیاز به لغو بلیط خود دارید ، می توانید 24 ساعت قبل از استفاده، آن را لغو کرده و بازپرداخت پول خود را دریافت کنید. اگر بلیط دبی خود را در دست گرفته و به دنبال اقامتی لاکچری در این شهر هستید، پیشنهاد میکنیم تا هتل ساحلی سوفیتل را در نظر بگیرید. پیاده روی رستوران و مرکز خرید مجتمع اقامتی ساحل جمیرا، که مجاور با ساحل پشت مجتمع اقامتی می باشد، محلی معروف و محبوب برای سرو غذای ال فرسکو است. از آنجایی که مراقبت از ثروت شهر، ایجاد مرکز حکومتی و قلعه مستحکم نیاز اصلی مردم بود، این قلعه را در نیمه دوم قرن هجدهم بنا کردند. در گذشته که هنوز منابع گرانبهای دبی کشف نشده بود، ساکنان این شهر با ماهیگیری و تجارت زندگی می کردند.

با یک گشت و گذار 24 ، 48 یا 72 ساعته ، می توانید در برنامه زمانی خود ، این مکان افسانه ای را کشف کنید.شما می توانید به 46 نقطه توقف و 6 مسیر در سراسر شهر دسترسی داشته باشید و دسترسی آسان به هر گوشه ای از دبی را با یک تجربه دیدنی کامل و فراموش نشدنی فراهم کنید. در این مجموعه فرهنگ و تاریخ بیش از 90 کشور در خاورمیانه، اروپا، آمریکا و آسیای دور را کشف خواهید کرد. در میان جاذبه های دبی، این تنها جایی است که سالانه بیش از 1200 رویداد و فستیوال در آن برگزار می شود که در میان آنها کنسرت های رایگان بسیار محبوب است. شما همچنین با بازدید از این بازار سنتی و مرکز خرید ارزان دبی، از دیدن لباسهای هندی و شالهای کشمیری لذت خواهید برد. بااینحال این مرکز خرید هنوز هم جزء مراکز خرید پرطرفدار و جذاب در دبی بهشمار میآید. تقریبا بیست سال از تاسیس این موزه می گذرد اما ساختمان آن قدمت بیشتری از این حرف ها دارد و گویا سال ها خانه بومیان دبی بوده است. اما همه آثار این موزه تاریخی نیستند، اما سیر تحول دنیای صدا و تصویر را تا قرن بیست و یکم نشان میدهند. این مجموعه سرپوشیده برای تمام سنین پاسخگو است و به زبان ساده توضیح می دهد که چگونه اکوسیستم برای همه کار می کند. نکته مهم: می توانید اتاقی با منظره دبی کریک برای تجربه بی نظیر در السیف درخواست کنید. با توصیف این پارک احتمالا متوجه شده اید که گاردن گل یکی از بهترین جاهای دیدنی دبی در شب است. قیمت بلیط این پارک آبی در دبی که اتفاقا یکی از بهترین اماکن تفریحی خانوادگی دبی است، ۲۹۹ درهم می باشد.

قلعه الفهیدی نه تنها یکی از قدیمی ترین ساختمان های دبی است، بلکه به دلیل بازدید روزانه دو هزار گردشگر، به یکی از محبوب ترین مکان های دبی تبدیل شده است. ترمینال شماره دو دبی از چهار طبقه ساخته شده است. می توانید برای اطلاع دقیق از قیمت بلیط لگو لند و سایر تفریحات دبی به سایت دبی دیسکانت مراجعه کنید یا با شماره ی درج شده در سایت در تماس باشید. رفتن به دبی مال با مترو یکی از گزینه های سریع و راحت و به نسبت ارزان است. در هر صورت، علاقه مندان به تاریخ هر جا که می روند، درباره گذشته سوال می پرسند. شاید با شنیدن نام این موزه فکر کنید که محتوای آن فقط مربوط به آینده است، اما باید بدانید که موزه آینده دبی مکانی است که آینده و گذشته را به هم پیوند می دهد و سبک های بسیاری از هنرهای باستانی در آن به نمایش گذاشته می شود. چرا که در یک شهر بیابانی میتوانید یک جنگل بارانی با حدود ۳ هزار گونه گیاهی و جانوری را مشاهده کنید. هر اتوبوس حدود 30 دقیقه یک بار توقف می کند. فرقی نمی کند جوان باشید یا پیر، کودک یا نوجوان، هر کسی که به دنیای فیلم و سریال علاقه دارد از هر لحظه بازدید از موزه تاریخ فیلم دبی لذت می برد. برای ورود به برخی از بهترین جاذبه های دبی ، حق انتخاب یک مجوز ورود را داشته باشید و تا 270 دلار پس انداز کنید.

هر یک از این بلیط ها می توانند طی 6 ماه از زمان خرید استفاده شوند. بسیاری از افرادی که هرگز به دبی سفر نکرده اند یا زمان کافی را صرف گشت و گذار در شهر کرده اند، ممکن است درک محدود و احتمالاً اشتباهی از جاذبه های دبی داشته باشند. میتوانید بعد از بازدید از مسجد به جاذبه هایی مانند: خانه شیخ سعید آل مکتوم، دولفیناریوم دبی، تله کابین خور دبی نیز برای گشت و گذار سری بزنید. رنگ های به کار رفته در ساخت این مسجد اغلب قهوه ای است اما رنگ سبز هم در جای جایش دیده می شود. اگر قصد دارید در مرتفع ترین رستوران دنیا غذا بخورید، باید به طبقه 122 این برج بروید، البته در چنین رستوران هایی مراقب بودجه ای که برای قیمت غذا در دبی اختصاص داده اید باشید. وجود چنین سرزمینی در دل بیابان های دبی چیزی جز معجزه نیست. در هر گوشه از باغ معجزه می توانید خانه ها، حیوانات، اشیاء، وسایل نقلیه و مسیرهایی را ببینید که همه از گل ساخته شده اند. ساعات بازدید از باغ معجزه دبی: 9:00 صبح تا 9:00 شب. باغ معجزه یا باغ معجزه دبی یکی از معروف ترین مکان های دیدنی دبی است که معمولا هر ساله از نوامبر تا آوریل (تقریبا از دسامبر تا می) پذیرای گردشگران از سراسر جهان است. این باغ یکی از آن مکان های دیدنی دبی است که به دلیل عظمتش نامش در گینس دیده می شود.

فضای این موزه به بیش از 30000 متر مربع می رسد و اشعاری از شیخ محمد بن راشد بر روی مجسمه های بنا نوشته شده است. اسمیت پس از بر عهده گرفتن مدیریت پروژه تغییراتی در ظاهر آن به وجود آورد که باعث افزایش ارتفاع آن به 828 متر شد. اگر می خواهید این آسانسور را تجربه کنید، باید پس از انتخاب و خرید بلیط، مدت زمان مشخصی را در اتاق انتظار بمانید. این سکوی بازدید در ۴۵۲ متر قرار دارد و تا آن زمان بالاترین سطح مشاهده و رصد در فضای باز جهان بود. خیابان السرکل قبل از قرار گرفتن در فهرست دیدنی های دبی، یک انبار صنعتی بود که در سال 2008 حدود 20 گالری هنری را در خود جای داده بود. سال 2007 سالی بود که یک طرح ساخت و ساز مدرن به ارزش 132 میلیون دلار برای توسعه خور دبی به پایان رسید. یک ماشین موج ساز شبیه سازی شده، تجربه موج سواری هیجان انگیزی را ایجاد میکند که به بچهها این امکان را میدهد که بر امواج سوار شوند و مهارتهای خود را به نمایش بگذارند. اگر شما آماده یک ماجراجویی بزرگ نیستید، این مورد برای شما مناسب نیست. پارک آبی یاس ابوظبی، دومین مجموعهی آبی بزرگ در جهان است که در شهر ابوظبی قرار دارد. جالب اینجاست که با خرید بلیط می توانید وارد قاب شهر دبی شوید و از طبقات بالایی آن منظره بی نظیری از شهر را تحسین کنید. این مرکز خرید که در سال 2005 افتتاح شد دارای 466 مغازه و فروشگاه و یک پارک تفریحی با نام «سیاره اسرارآمیز» است که برای تفریح کودکان و خانواده ها در نظر گرفته شده است. اگرچه موضوع اصلی این متن جاذبه های دبی است، اما بدانید که اگر به دنبال لذت بردن از تفریحات دبی هستید، این مرکز شامل بخش های مختلفی در این زمینه است.

اگرچه هر قسمت از دبی دارای جاذبه های خاص بسیاری است، اما برخی از جاذبه های آن به قدری معروف هستند که دلیل اصلی سفر گردشگران هستند. در نهایت بعد از سفر هم میتوانید سیم کارت خود را واگذار کنید. فواره نزدیک برج خلیفه نیز یکی از معروف ترین جاذبه های دبی است که مانند بسیاری از مکان های دیدنی این شهر رکوردهای جهانی مختلفی را به خود اختصاص داده است. چرخ و فلک چشم، از هرجای دبی خودنمایی میکند؛ اما برای سوارشدن و تماشای نزدیک آن باید به جزیره مصنوعی بلوواترز (Bluewaters Island) بروید. تقریباً محدودیت خاصی برای بازدید گردشگران خارجی و داخلی قاب دبی وجود ندارد، با این حال باید بدانید که ورود حیوانات خانگی به این جاذبه ممنوع است. مساحت این مجموعه حدود 100000 متر مربع است و در هر قسمت از آن آثار خاصی وجود دارد. ابعاد آکواریوم دبی شامل 51 متر طول، 20 متر عرض و 11 متر ارتفاع میشود. شاید عظمت این بنا در عکس ها به خوبی مشخص نباشد به همین دلیل در توصیف شکوه این جاذبه کافی است به ارتفاع 150 متری و عرض 95 متری آن اشاره کنیم. قطر این آبشار مدور حدود 30 متر و ارتفاع آن به 24 متر می رسد. کل سیاره سبز با سایبانی به ارتفاع حدود 50 متر پوشیده شده است. اما باید بدانید که جاذبه هایی مانند سیاره سبز دبی این تصور غلط در مورد دبی را نقض می کند.